Skip to main content Skip to search

Školení

FIREMNÍ MANAŽERSKÁ TÉMATA

  1. Leadership
    Schopnosti vedení lidí a týmů, rozdíly mezi manažerem a leaderem, osobnostní růst.
  2. Taktní asertivita
    Leader musí jít příkladem, schopnost kultivované komunikace s respektem.
  3. Optimalizace řízení
    Jak nastavit trvalou změnu, její udržitelnost a nenáročnost v řízení.
  4. Rozhodovací pasti
    Manažerské rozhodování, jeho pasti a možnosti, jak rychle a efektivně řešit.
  5. Inovace, kde se skrývá
    Inovace s procesu, jak jí nadefinovat, nastavit, udržet, kreativní proces.
  6. Delegování
    Schopnost delegování spočívá ve schopnosti rozhodování a také v kvalitní důvěře.
  7. Vedení porad
    Porada aneb jak si neskákat do řeči, řešit, respektovat, vzájemně si naslouchat, mít osu.
  8. Manažerské prezentace
    Schopnost zaujmout, osobní příklad ve srozumitelnosti, schopnost přesvědčit.
  9. Paměť pro manažerské dovednosti
    Paměť pro manažera-základ pro schopnost prezentovat, základ pro kreativitu.
  10. EQ manažera
    Emoční inteligence, schopnost rozumět lidem, motivovat, inspirovat, řídit.
  11. Firemní kultura
    Kultura firmy, je její mapa, její srozumitelnost a nastavení směru, i její vizitka.
  12. Motivace týmů
    Manažerské metody, schopnost motivovat sebe, jít příkladem a motivovat druhé.
  13. Prevence syndromu vyhoření
    Prevence stresu, dlouhodobého stavu bezcílnosti a ztráty smyslu práce i života.
  14. Proč manažeři selhávají
    Praktické důvody proč i s dobrým účelem slepě ztrácíme schopnost vést lidi.
  15. Turbolentní time-management
    Manažerské priority práce i osobního života, spěch, prokrastinace, multitasking.
  16. Vítězné taktiky
    Komunikační a vyjednávací taktiky, práce s neverbální komunikací a rétorikou.
  17. Facilitace projektůaneb průvodce vedení porad a jednání, řízená moderace.
  18. Mapování kompetencí a informačních tokůstínování a poradenství v inovaci.
  19. Principy štíhlé výroby a jejích procesůporadenství, nastavitelnost.
  20. Realizace on-line průzkumůstínování pracovního procesu s výstupem.

PLOŠNÁ FIREMNÍ TÉMATA

  1. Empatická Asertivita
    Kultivační technika komunikačních schopnosti s respektem jeden k druhému.
  2. Důvěra v cíle
    Zaměření na cíle, osobní víru a vůli v naší pracovní a osobní motivaci.
  3. Efektivní komunikace
    Školení schopností naslouchání, argumentace a uvědomění si různosti schopnosti chápání jeden druhého.
  4. Komunikace v trojlístku tyran-oběť-záchranář
    Transakční analýza návykových rolí v chování na pracovišti i v osobním životě.
  5. Emoční inteligence
    EQ, základní schopnost empatie, navnímání a pochopení potřeb i motivace.
  6. Psychohygiena na pracovišti
    Základní návyky práce s emocemi a schopnost work-life-balance života.
  7. Etika a etiketa
    Návyky slušného společenského chování v prestižních i standardních situacích.
  8. Kreativita v nás
    Kreativita spojená s pracovní činností, tvorbou a inovací.
  9. Paměť – work-life-balance
    Paměť pro každý den, jak pracovat s krátkodobou, jak s dlouhodobou pamětí.
  10. Motivace – nemusím, ale chci
    Motivace vnější a vnitřní, kde hledat smysl a cíl, proč mám chtít.
  11. Jak na stres a konflikty
    Strašák stres a konflikty, kde hledat vlastní hranice, jak komunikovat.
  12. Prevence syndromu vyhoření
    Prevence civilizační zhouby v nás, vědět a znát, znamená umět jej rozeznat.
  13. Prezentační techniky aneb naučte se nebát mluvit
    Prezentace-základ projevu, umět zaujmout, být srozumitelný, nemít trému.
  14. Rozhodování s lehkostí každý den
    Systém našeho mozku v rozhodovacích manévrech, jak rychleji a efektivněji.
  15. Time management
    Práce s časem, prioritami, naším nastavením, zodpovědností a rozhodností.
  16. Týmová spolupráce
    Spolupráce v týmu, kompetence, srozumitelnost, zodpovědnost, vzájen. respekt.
  17. Vyjednávání-dohoda není náhoda
    Techniky vhodné k obchodním dovednostem a každodenním firemním jednáním. Jak být připraven na jednání, jak rozeznat manipulativní techniky.
  18. Logistický provoz technická správa
    Řízení, ukazatele výkonnosti, materiálové toky, zásobování výroby, skladování, vychystávání expedice, podnikový IS, inovace, zastupitelnost, řízení procesů.
  19. Principy štíhlé výroby
    Workshopy, poradentství, nastavitelnost.
  20. Procesní řízení
    Optimalizace procesů, výhody procesního řízení, nástroje pro zakreslení procesů.
  21. LEAN: základy leanu
    Přínosy, mapování procesů, 5S, kanban, kaizen, met. kořenové příčiny problému.
  22. Realizace on-line průzkumů
    Stínování pracovního procesu s výstupem – výrobní, i administrativní.

OBCHODNÍ TÉMATA

  1. Obchodní komunikace
    Jak na dlouhodobé klienty, vztahy, empatie a schopnost naslouchat.
  2. Etika a etiketa se službách
    Etika v obchodních schůzkách, meetingy, konference, pozvánky, konverzace.
  3. Image obchodníka
    Image osobního stylu, poradenství, typologie + možnost stylisty.
  4. Svoboda v rozhodování
    Svoboda obchodníka v jeho improvizaci, cílech, zaměření, úspěchu.
  5. Motivace – vnitřní ladění
    Obchodní motivace-individuální práce v menších skupinách.
  6. Obchodní radosti a dovednosti
    Strategie, nastavení, time-managemet obchodníka.
  7. Stres aneb vyhoření v zápalu
    Prevence syndromu vyhoření, tendence a důvody obchodníka.
  8. Naslouchání, priorita obchodníka
    Techniky poslouchat a naslouchat, komunikace nastavená na klienta.
  9. Rétorika
    Rétorika, intonace, neverbální projevy + prezentace.
  10. Čas a plánování
    Time -management obchodu – 24 hod. denně.
  11. Vyjednávání – eso v rukávu
    Obchodní vyjednávací techniky, aktivita, pasivita, schopnost rozeznat manipulaci.

FINANČNÍ A STÁTNÍ SPRÁVA

  1. Komunikace v bankovních službách
    Komunikace se zaměřením na cílového klienta – přepážková činnost.
  2. Finanční poradenství
    Obchodní činnost, práce a schopnosti finančního poradce.
  3. Stres ve službách
    Psychohygiena v osobním kontaktu s cílovým klientem, důvody stresu a konfliktu s klienty.
  4. Důstojné pracoviště
    Etický kodex, šikana na pracovišti mezi zaměstnanci.